2009年7月29日星期三

标题?!没有!!

最近一个朋友说我很自恋,
还是师傅级的。。
以前有个朋友说我很自信,
我笑了笑,敷衍过了。。
而还有个朋友说我有内涵,
我听傻了。。

自恋,自信,有内涵。。
真的吗..?
而你们又有谁懂得我内心的世界。

7 条评论:

  1. 永远不需要解释太多,因为真正了你的人不需要你的解释,而讨厌你的人也不会相信你的解释

    回复删除
  2. 有实力又有自信的人,多多少少都会有点自恋的!

    回复删除
  3. mary : 问题是,我是因为自卑而自恋的,正确来说我是表现自恋来掩盖我的自卑。

    珍妮 :我也是这么觉得,有时解释太多更复杂,自己觉得对就好~

    回复删除
  4. people with low self-esteem will never say their good, but thier will say:
    "i am better than u!"
    the people of lot self-esteem like to use comparative word...
    the word of "than"... to hind the kelemahan of themself.
    such as... "i better than u!"
    but, u r not hose people!!!

    回复删除
  5. sifu don think so much le....
    you are the best in thudi heart....
    keke....

    回复删除
  6. elo elo ..
    i noe , i m d most handsome master ,
    u oso d most pretty thudi in my heart mah..(cos i hav only 1 thudi)
    wahahhaaha!!

    回复删除
  7. of cozxxx prettiest larrr.... if got more thudi oso not my competitor arrr..... wakakakajjaaj....

    回复删除